AaaaaaaaaRrrrrrrrrrrrGgggggggggggggggg Min computer

Meddelelser og diskussion vedrørende FSOnline.dk. Bemærk at diskussion omhandlende specifikke wiki-artikler bør holdes på den pågældende artikkels diskussionsside.

AaaaaaaaaRrrrrrrrrrrrGgggggggggggggggg Min computer

Postby Berlopez » Sat Sep 28, 2013 8:54 pm

Siden jeg købt denne komputer på Aldi har den giver mig intet anden end problemer. Først købt jeg den og 31 dage efter brandte den HD, den blev "Zeroed" af Medions reparationen in Tysland; dette forstå jeg som en formaterring af HD, rapporten henviser intent til grundet til hvorfor den brandte eller specifik fejl.???

En månede efter ( IGEN) mister jeg kontakt med alle enheder! Skærm, Mus,Joystick osv... som var koblet til komputere bagsider. Inten virket. Eneste mulighed var at slukker den via knappen i fronten. Så har vi kontaktet Medion, de sendte idag en post anvisning som jeg kan tag med til post huset så komputeren leveres til Glostrup ( Jeg bor i Gladsaxe og er villige til at køre den selv, men hvis jeg gøre dette garantien dække ikke???)Og der findes ikke reparation afdeling der. Komputeren skal alligvel til Tyskland til reparationen igen. Jeg spurgte for at får penge return da nu er jeg overbevist at denne maskine er en Mandags maskine og andre ting kan også fejle i den inklusiv Kabinetet. :roll: Reparation tiden kunne det ikke oplyser noget om, anden gang alt mine værk og oplysninger går tabt! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Der står enda i et brev hvor porto er betalt af dem at de gør sig uansvarligt for yderligere fejl som komputeren kan lyder af under transport, fx post væsenet, Hvad fandens betyder det når jeg selv kan køre maskinen til Glostrtup og tag mig af dem og ærligt talt sikre mig at den ikke blevet kastet rundt ind i en post væsenets lastvogn unden hænsigt.
Jeg føler mig røvrent!

Berlopez

PS: Hold jeg væk fra disser Tyske lort MEDION KOMPUTERS Jeg er ked at skrive dette men vil advare folk derude, der er ikke min natur

19-2-2014 Har fået den tilbage og intil videre den virke fint. Den havde en Motherboard total failure, blev unskiftede.
Har fået komputeren tilbage efter endnu en fejl med USB HUB, På Fejl rapport fra Tyskland stor:
DEFEKT ved MODTAGELSE:
Styresystem Låser / går ned/hænger ( konstant)
KONSTATERET DEFEKT:
Elektisk-Software problem ( Software styresystem)
UDFØRT ARBEJDET:
Software rettet/nulstillet ( Software styre system)

Jeg kobler komputer til, skærm,mus Joystick højtaller...Tænder for den den tag lang tid om at starter...
Eventuelt Windows startet. og jeg finder ude af FSX installation mangler, sammen med Skype og Windows Live Mail de har formatteret partialt eller hvad??? Hvad skal jeg gøre geninstalleret på nyt? eller hvad?
Igen meget utilfreds med Medion

Berlopez
Medion Akoya
Intel Core I3-3220
4GB
500GB Hard Disk
Windows 8 64
Dell 4:3 skærm
Berlopez
Bruger

Return to FSOnline