Kan dette ikke stoppes?

Meddelelser og diskussion vedrørende FSOnline.dk. Bemærk at diskussion omhandlende specifikke wiki-artikler bør holdes på den pågældende artikkels diskussionsside.

Kan dette ikke stoppes?

Postby Berlopez » Wed Sep 04, 2013 6:10 am

Jeg har modtaget et svar i en af mine posts, der ser som om der er en som reklamerer dette skrall over hele forumet?

http://www.fsonline.dk/forum/viewtopic. ... 0507#10507

Harvey relied on what he called his "Aunt Betty" testhtml This rising debt is a hidden domestic enemy, robbing our cities and States of critical investments in infrastructure like bridges,Jerseys From China, ports, and levees; robbing our families and our children of critical investments in education and health care reform; robbing our seniors of the retirement and health security they have counted onǩ: It includes a 35 percent excise tax on high-end insurance policies,Cheap Nike NFL Jerseys 4402, plus billions more in taxes on insurers, drug companies and medical-device makers]But wait, things get worseNone of us are marching barefoot, like some in Washington's army that winter, leaving bloody footprints in the Jersey snow” He also claimed that a “birth certificate is not a certificate of live birth,Cheap Nike NFL Jerseys 8615, which is a much lower standard No, the questions were shot at Weiner with an accusatory tone generally reserved for prosecutors interrogating serial killers: Was that,Wholesale Jerseys China, well, HIM, or rather, HIS, in those underpants? Is there a possibility some such photo of him exists, asked another reporter? Why hadn’t Weiner demanded a full investigation and prosecution of the crime,NFL Jerseys China 3537,NFL Jerseys China, asked another? Weiner—who had gamely agreed to answer questions about something extremely personal—tried fervently to get an answer out before someone launched another rhetorical torpedo at him House, who introduced a version of their healthcare plan Tuesday,Cheap NFL Jerseys, we know
Medion Akoya
Intel Core I3-3220
4GB
500GB Hard Disk
Windows 8 64
Dell 4:3 skærm
Berlopez
Bruger

Postby Lars » Thu Sep 05, 2013 5:13 pm

Det er klart at det igen har taget overhand og jeg skal have set på det. Men det bliver nok ikke lige de første par uger.

Det bliver nok noget med at man ikke kan poste links med sin første post... de skulle holde dem ude en uges tid... :)
Lars
FSOnline

Postby Berlopez » Thu Sep 05, 2013 8:41 pm

Lars, tak for svaret, Jeg kan godt forstå at de kan være svært og uvelkomme for nye medlemer. men dette reklameri høre ikke her.

Tak.

Berlopez
Medion Akoya
Intel Core I3-3220
4GB
500GB Hard Disk
Windows 8 64
Berlopez
Bruger

Postby Lars » Sat Sep 07, 2013 8:21 am

Berlopez,

Det har ikke noget med at være velkommen eller ej. Dette bliver IKKE posted af nye medlemmer. Det er spam der bliver posted af robotter. Det er derfor nødvendigt at lave nogle ændringer der gør det sværere for disse robotter at poste. Det er ikke specielt svært, men det tager tid, opg tid er ikke noget jeg har meget af.

Det er blevet noget mere problematisk siden Google lukkede Google Reader, da jeg ganske simpelt ikke opdager disse posts så hurtigt.
Lars
FSOnline

Postby Berlopez » Sat Sep 07, 2013 4:46 pm

Det viste jeg ikke Lars; Tak for forklaringen.

Berlopez
Medion Akoya
Intel Core I3-3220
4GB
500GB Hard Disk
Windows 8 64
Berlopez
Bruger

Spam angreb

Postby Claus Kludder » Wed Jan 15, 2014 8:04 pm

Sikke mange nye brugere der er blevet registreret i dag, måske rekord eller et forestående spam angreb :shock:

/Claus
Claus Kludder
Bruger

Postby Berlopez » Fri May 16, 2014 7:00 pm

Sikke mange nye brugere der er blevet registreret i dag, måske rekord eller et forestående spam angreb Shocked

Spam, angreb, Uden tvild!

Berlopez
Medion Akoya
Intel Core I3-3220
4GB
500GB Hard Disk
Windows 8 64
Berlopez
Bruger

Return to FSOnline