Varsler!!! Spammer !!!!!!!!!

Meddelelser og diskussion vedrørende FSOnline.dk. Bemærk at diskussion omhandlende specifikke wiki-artikler bør holdes på den pågældende artikkels diskussionsside.

Varsler!!! Spammer !!!!!!!!!

Postby Berlopez » Mon Mar 31, 2014 2:04 pm

Denne her person fylder min profil og poster for mig:

iphone7xp5

Vær venligst og stopper ham; Der stå han er ny bruger.Hvad spammer ham hvis den kan ikke forstås alligevel??? Idiot! :x
Medion Akoya
Intel Core I3-3220
4GB
500GB Hard Disk
Windows 8 64
Dell 4:3 skærm
Berlopez
Bruger

Postby Lars » Mon Mar 31, 2014 4:25 pm

Det er ikke en person - det er et program. Han spammer dig næppe direkte - han indsætter svar til noget du har skrevet - og derfor får du et email om at emnet er opdateret. Sproget er ikke tiltænkt dig, det er tiltænkt Google.

Google forsøgte at blokere søgeresultater der var baseret på spam som det her - men så begyndte spammerne bare at indsætte link til konkurrenterne i stedet for deres eget bras.

Jeg bliver nok nød til at se på det, men jeg har meget lidt tid desværre. Og da det er noget PHP bras er det møj hamrene besværligt at ændre på forummet. Evt vil jeg prøve at opdatere forum softwaren, men opdateringsprocessen er ikke helt op til de standarder jeg er vandt til, så jeg ved ikke hvornår jeg for tid til det.
Lars
FSOnline

Postby Berlopez » Mon Mar 31, 2014 4:57 pm

Det lyder godt Lars. Som du kan se jeg har også postede nedenfor i ramt af Spam, og inkluderet links til posterne.

Nu har jeg raportere dette og lade det op til FSOnline.dk klare resten.

Tak Lars.

Berlopez
Medion Akoya
Intel Core I3-3220
4GB
500GB Hard Disk
Windows 8 64
Dell 4:3 skærm
Berlopez
Bruger

Return to FSOnline